Groots in genieten
Ben jij het visitekaartje van de zaak? Zorg dat je altijd een correcte indruk maakt op de gast door je taalgebruik en uitstraling zoals houding, kleding en uiterlijke verzorging.
Een gast die zich welkom voelt komt graag terug. Hoewel sommigen in de horeca een aangeboren talent lijken te hebben om gasten dit gevoel te geven, is het toch vooral een stuk vakmanschap. In deze training word je getraind om hospitality op professionele wijze vorm te geven. Ook in vervelende situaties blijf jij dan op en top gastheer/gastvrouw.
09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 - 09:50 Kennismaking en inleiding programma
09:50 - 10:40 Etiquette en omgangsvormen
10:40 - 11:30 Gastgericht denken en gastbeleving
11:30 - 12:00 Persoonlijke presentatie
12:00 - 13:30 Lunch
Tijdens de lunch aandacht voor tafeldekken, serveren, tafelmanieren en goed gastheer/gastvrouwschap aan tafel.
13:30 - 14:45 Klachtbehandeling en conflicthantering
14:45 - 15:00 Etiquettetest en uitreiking van certificaten
Wat levert het op?
Jan Jaap van Weering is dé Nederlandse etiquette-expert, o.a. bekend van de televisieserie “Hoe Heurt Het Eigenlijk?” en “Blauw Bloed”. Met zijn ruime ervaring die hij illustreert met humoristische anekdotes is hij een echte grootmeester in zijn vak.
Om jouw bezoek aan deze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken en het gebruik van deze website te kunnen blijven verbeteren, plaatsen we cookies. Ook plaatsen we cookies zodat we je gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen en kun je dankzij cookies informatie van onze website delen via social media. Lees meer over onze cookies in het Cookiestatement.
Door op 'Akkoord' te klikken accepteer je alle cookies.
Akkoord Cookie instellingen