Groots in genieten
Ook al sta je als restaurant open voor verschillende doelgroepen, het is belangrijk dat je je verdiept in nieuwe, opkomende generaties (Generatie Z – twintigers) en je aanpak daarop afstemt. Je hoeft niet je hele restaurant aan te passen, maar zorg ervoor dat je weet wat ze willen en welke veranderingen je kunt doorvoeren om aandacht te trekken. Ontdek welke kleine, maar impactvolle veranderingen je kunt doorvoeren om je restaurant aantrekkelijker te maken voor deze jonge doelgroep zonder je hele concept om te gooien.
Generatie Z is bijzonder actief op social media en deelt positieve ervaringen snel met hun netwerk. Door deze generatie enthousiast te maken over jouw zaak, creëer je niet alleen trouwe klanten maar ook ambassadeurs die jouw restaurant aanbevelen bij anderen. Dit kan leiden tot een grotere toestroom van nieuwe gasten en een groeiende bekendheid van jouw horecazaak.
09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 – 11.45 Generatie Z als gast
11.45 – 12.15 Samenvatting en afsluiting
12.15 – 13.00 Lunch
De Training Generatie Z als gast vindt plaats bij ZiN Inspiratielab. ZiN Inspiratielab is een initiatief van Sligro en bij uitstek de plek waar je als horecaprofessional nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie op doet in de vorm van trainingen, trendtours en culinaire events. ZiN Inspiratielab speelt in op de laatste (food)trends & ontwikkelingen zodat je altijd up-to-date bent. Alle trainingen, trendtours en culinaire events worden verzorgd door toonaangevende experts om je gegarandeerd nóg beter te maken in je vak en business.
Wat kost de Training Generatie Z als gast?
De Training Generatie Z als gast kost nu slechts eenmalig € 110. Met een ZiN Membership of ZiN strippenkaartcode kun je kosteloos deelnemen aan deze training!
Heb je nog vragen?
Neem contact op met ZiN Inspiratielab. We helpen je graag.
Wat levert het op?
-----------
Kosten
-----------
Wanneer er gesproken wordt over iemand die echt geboren is voor de gastvrijheidsbranche, kom je bij Stijn uit. Gedreven om de gastvrijheidsbranche continue te verbeteren. Schrijver van het boek OBER! OBER!, hét boek dat iedere starter, medewerker óf ondernemer in de gastvrijheid op de plank moet hebben liggen.
Altijd open, enthousiast en ambitieus. Ondernemer, Docent en liefhebber van gastvrijheid. Schrijver van het boek OBER! OBER!, hét boek dat iedere starter, medewerker óf ondernemer in de gastvrijheid op de plank moet hebben liggen.