Gastvrijheid

.

Training NEW
Gastvrijheid

NEW: How to handle complaints and difficult situations [ENGLISH]

Learn how to handle and act professionally during difficult situations and with negative guests.

Bekijk training
Training NEW
Gastvrijheid

NEW: Training Service & Upselling [ENGLISH]

A training that is guaranteed to result in happy guests, increased revenue, and more job satisfaction!

Bekijk training
Training NIEUW!
Gastvrijheid

NIEUW: Training Generatie Z als gast

Maak van jouw restaurant een favoriet bij Generatie Z!

Bekijk training
Training
Gastvrijheid

Training Service & Upselling

Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier!

Bekijk training
Training
Gastvrijheid

Training De psychologie van Hospitality & de kracht van taal

Zorg voor een onvergetelijke, onderscheidende gastbeleving en creëer een 9+ beleving voor al je gasten!

Bekijk training
Training
Gastvrijheid

Training Gastvrijheid begint bij jezelf

Gastvrijheid begint bij je jezelf, waar blink jij in uit? Ben jij ook gastheer/gastvrouw van je eigen ontwikkeling?

Bekijk training
Training
Gastvrijheid

Training Omgaan met lastige situaties & klachten

Professioneel reageren op negativiteit.

Bekijk training
Gastvrijheid

16 juli 2020

Zo word je een echte leider in gastvrijheid

Gastvrijheid is ontzettend belangrijk in iedere organisatie. Volgens Jeff Dadema (letsgoactive training Groep) de smeerolie voor ‘samen’. En...

Lees meer