Gastvrijheid

.

Gastvrijheid

17 juli 2021

Festival en horecagelegenheid: het beste van twee werelden

Met Stadsoase de Zomertuin in Eindhoven haalt Adam Heri het vakantiegevoel naar de stad. Daarbij wordt gastvrijheid niet vergeten.

Lees meer
Gastvrijheid

10 juli 2021

Goed omgaan met feedback is belangrijk

Door met gasten in gesprek te gaan verbetert het team van Trivio Del Villaggio constant de gastvrijheid. Angelique Waalkens vertelt waarom...

Lees meer
Gastvrijheid

05 juni 2021

Garantie voor kwaliteit en persoonlijke aandacht

Restaurant Doyy ontvangt op dit moment maximaal twintig gasten tegelijk. Chef kok Daan legt uit waarom ze deze keuze hebben gemaakt.

Lees meer
Gastvrijheid

29 mei 2021

Gastvrijheid centraal; geen tijdslots voor onze gasten

Een uniek concept op een prachtige locatie. Eigenaar Marnix vertelt over het succes van de Indiase keuken van Strandrestaurant Noordzee.

Lees meer
Gastvrijheid

20 mei 2021

Goed voorbereid op meer gasten: zo bereid je jouw horecagelegenheid voor

De behoefte om buiten de deur af te spreken is groter dan ooit. Hoe bereid je jouw horecagelegenheid voor op nog meer gasten?

Lees meer
Gastvrijheid

06 mei 2021

Goed voorbereid op meer gasten: zo bereid je de keuken voor

Hoe bereid je je keuken voor op (extra) drukte? Roland Moesman van Bouter geeft tips.

Lees meer
Training
Gastvrijheid

Training Etiquette & Omgangsvormen

Geef je hospitalityniveau een boost door etiquette en gebruiken juist in te zetten!

Bekijk training
Training
Gastvrijheid

Training Service & Upselling

Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier!

Bekijk training
Training
Gastvrijheid

Training Omgaan met lastige situaties & klachten

Professioneel reageren op negativiteit.

Bekijk training
Gastvrijheid

15 oktober 2020

Trainen in een veilige omgeving

Wij vinden het belangrijk dat we alle gasten aan ZiN Inspiratielab kunnen ontvangen in een veilige omgeving.

Lees meer
Gastvrijheid

16 juli 2020

Zo word je een echte leider in gastvrijheid

Gastvrijheid is ontzettend belangrijk in iedere organisatie. Volgens Jeff Dadema (letsgoactive training Groep) de smeerolie voor ‘samen’. En...

Lees meer
Gastvrijheid

28 mei 2020

Checklist: wat mag je zeker niet vergeten voordat je je zaak opent?

De horeca heropent! Waar moet je over nagedacht hebben voordat je je gasten ontvangt?

Lees meer

Wij maken gebruik van cookies

Om jouw bezoek aan deze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken en het gebruik van deze website te kunnen blijven verbeteren, plaatsen we cookies. Ook plaatsen we cookies zodat we je gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen en kun je dankzij cookies informatie van onze website delen via social media. Lees meer over onze cookies in het Cookiestatement.

Door op 'Akkoord' te klikken accepteer je alle cookies.

Akkoord Cookie instellingen