Groots in genieten
Leer hoe je om moet gaan en professioneel moet handelen tijdens lastige situaties en met negatieve klanten.
Iedere horecazaak heeft ermee te maken, lastige situaties in communicatie met gasten en klachten, terecht en onterecht. Hoe ga je nu het beste om met deze situaties? Hoe los je een klacht snel en eenvoudig op? En hoe reageer je op een slechte recensie van een gast. In deze powertraining van één dagdeel leer je hoe je van een ontevreden gast in je zaak een fan maakt en hoe je imagoschade voorkomt bij recensies.
09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 - 10:30 Wat is een klacht en hoe ontstaan klachten?
10:30 - 12:15 Positief gedrag beïnvloeden
12:15 - 13:00 Lunch
13:00 - 14:15 Spelen met lastige situaties en klachten
14:15 - 15:15 Reageren op minder goede en slechte recensies
15:15 - 15:30 Afsluiting
Wat levert het op?
-----------
Kosten
-----------
De training wordt gegeven door Jeff Dadema, ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met veel ervaring in de horeca en als trainer is hij als geen ander in staat jou te helpen groeien en het verschil te maken in gastbeleving en leiderschap.
Nicole de Leeuw is een ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met plezier en in een aangename sfeer daagt ze je uit om uit je comfort zone te stappen en te ontdekken wat je allemaal kunt!
Om jouw bezoek aan deze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken en het gebruik van deze website te kunnen blijven verbeteren, plaatsen we cookies. Ook plaatsen we cookies zodat we je gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen en kun je dankzij cookies informatie van onze website delen via social media. Lees meer over onze cookies in het Cookiestatement.
Door op 'Akkoord' te klikken accepteer je alle cookies.
Akkoord Cookie instellingen