Training Omgaan met lastige situaties & klachten

Professioneel reageren op negativiteit.
Omschrijving

Leer hoe je om moet gaan en professioneel moet handelen tijdens lastige situaties en met negatieve klanten.

Iedere horecazaak heeft ermee te maken, lastige situaties in communicatie met gasten en klachten, terecht en onterecht. Hoe ga je nu het beste om met deze situaties? Hoe los je een klacht snel en eenvoudig op? En hoe reageer je op een slechte recensie van een gast. In deze powertraining van één dagdeel leer je hoe je van een ontevreden gast in je zaak een fan maakt en hoe je imagoschade voorkomt bij recensies.

Programma

09:00 - 09:30 Ontvangst

09:30 - 10:30 Wat is een klacht en hoe ontstaan klachten?

10:30 - 12:15 Positief gedrag beïnvloeden

12:15 - 13:00 Lunch

13:00 - 14:15 Spelen met lastige situaties en klachten

14:15 - 15:15 Reageren op minder goede en slechte recensies

15:15 - 15:30 Afsluiting

Locatie: ZiN Inspiratielab

De Training Omgaan met lastige situaties & klachten vindt plaats bij ZiN Inspiratielab. ZiN Inspiratielab is een initiatief van Sligro en bij uitstek de plek waar je als horecaprofessional nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie op doet in de vorm van trainingen, trendtours en culinaire events. ZiN Inspiratielab speelt in op de laatste (food)trends & ontwikkelingen zodat je altijd up-to-date bent. Alle trainingen, trendtours en culinaire events worden verzorgd door toonaangevende experts om je gegarandeerd nóg beter te maken in je vak en business.

FAQ

Wat kost de Training Omgaan met lastige situaties & klachten?

De Training Omgaan met lastige situaties & klachten kost eenmalig € 250,- Met een ZiN Membership of ZiN strippenkaartcode kun je kosteloos deelnemen aan deze training!

Heb je nog vragen?

Neem contact op met ZiN Inspiratielab. We helpen je graag.


Wat levert het op?

  • Inzicht in hoe een klacht ontstaat en hoe je hiermee om moet gaan.
  • Leer hoe je van een ontevreden gast een fan maakt.
  • Leer hoe je professioneel reageert op een slechte recensie.

-----------

Kosten

  • Ticketprijs € 250,-

-----------

De trainer(s)
Jeff Dadema

De training wordt gegeven door Jeff Dadema, ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met veel ervaring in de horeca en als trainer is hij als geen ander in staat jou te helpen groeien en het verschil te maken in gastbeleving en leiderschap.

Nicole de Leeuw

Nicole de Leeuw is een ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met plezier en in een aangename sfeer daagt ze je uit om uit je comfort zone te stappen en te ontdekken wat je allemaal kunt!

Ellen Spoor

Ellen Spoor is een ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Ellen traint op inspirende wijze en zet jou als deelnemer voortdurend aan het denken. De trainingen van Ellen zijn praktisch, dynamisch en actief, je gaat vooral veel doen, ervaren en leren deze dag.