Groots in genieten
Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier!
Tijdens deze training gaan we aan de slag om een onderscheidende, gastgerichte werkwijze aan te leren waarbij aandacht geven en adviseren centraal staan. Je wordt een echte ster in het écht helpen van je gasten vanaf de ontvangst tot en met het vertrek.
Je krijgt o.a. tips voor het stellen van onverwachte en sterke vragen als alternatief voor de standaardvragen zoals “Heeft het gesmaakt?” of “Heeft u een keuze gemaakt?”. Je leert de kracht van geven inzetten met behulp van Givability®. Met jouw knop op geven ben je in staat een onderscheidend goede gastbeleving te realiseren en keer op keer het verschil te maken.
In de middag zoomen we in op upselling: het succesvoller adviseren van je gasten. Je leert gerechten actief tot leven te brengen aan tafel. Je leert hoe je de wensen van gasten eenvoudig checkt voor optimale afstemming van je advies en je verbetert je techniek van upselling. Het resultaat? Blijere gasten en een hogere gemiddelde besteding!
9.00 – 9.30 Ontvangst
9.30 – 10.00 Welkom en kennismaken
10.00 – 12.15 Een onderscheidend goede service
12.15 – 13.00 Lunch
13.00 – 15.00 Upselling
15.00 – 15.30 Samenvatting & afsluiting
Dit zeggen deelnemers over de training Service & Upselling:
"Het was een erg leuke en leerzame training die met vol enthousiasme gegeven werd!"
" Ik ben zeer positief verrast over deze training. Ik dacht al een goed beeld te hebben van Service & Upselling maar deze is nu heel fijn aangevuld en versterkt."
" Ik vond de training verrassend diepgaand. Er werd niet alleen gekeken naar het "hoe" maar ook naar het "waarom". "
De Training Service & Upselling vindt plaats bij ZiN Inspiratielab. ZiN Inspiratielab is een initiatief van Sligro en bij uitstek de plek waar je als horecaprofessional nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie op doet in de vorm van trainingen, trendtours en culinaire events. ZiN Inspiratielab speelt in op de laatste (food)trends & ontwikkelingen zodat je altijd up-to-date bent. Alle trainingen, trendtours en culinaire events worden verzorgd door toonaangevende experts om je gegarandeerd nóg beter te maken in je vak en business.
Wat kost een Training Service & Upselling?
De Training Service & Upselling kost eenmalig € 250. Met een ZiN Membership of ZiN strippenkaartcode kun je kosteloos deelnemen aan deze training!
Heb je nog vragen?
Neem contact op met ZiN Inspiratielab. We helpen je graag.
Wat levert het op?
-----------
Kosten
-----------
De training wordt gegeven door Jeff Dadema, ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met veel ervaring in de horeca en als trainer is hij als geen ander in staat jou te helpen groeien en het verschil te maken in gastbeleving en leiderschap.
Nicole de Leeuw is een ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met plezier en in een aangename sfeer daagt ze je uit om uit je comfort zone te stappen en te ontdekken wat je allemaal kunt!