Groots in genieten
Leer hoe je om moet gaan en professioneel moet handelen tijdens lastige situaties en met negatieve klanten.
Iedere horecazaak heeft ermee te maken, lastige situaties in communicatie met gasten en klachten, terecht en onterecht. Hoe ga je nu het beste om met deze situaties? Hoe los je een klacht snel en eenvoudig op? En hoe reageer je op een slechte recensie van een gast. In deze powertraining van één dagdeel leer je hoe je van een ontevreden gast in je zaak een fan maakt en hoe je imagoschade voorkomt bij recensies.
09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 - 10:30 Wat is een klacht en hoe ontstaan klachten?
10:30 - 12:15 Positief gedrag beïnvloeden
12:15 - 13:00 Lunch
13:00 - 14:15 Spelen met lastige situaties en klachten
14:15 - 15:15 Reageren op minder goede en slechte recensies
15:15 - 15:30 Afsluiting
Dit zeggen deelnemers over de Training Omgaan met lastige situaties & klachten:
"Veel geleerd over verschillende stijlen en hoe je te verplaatsen in een gast om een klacht zo goed mogelijk af te ronden."
De Training Omgaan met lastige situaties & klachten vindt plaats bij ZiN Inspiratielab. ZiN Inspiratielab is een initiatief van Sligro en bij uitstek de plek waar je als horecaprofessional nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie op doet in de vorm van trainingen, trendtours en culinaire events. ZiN Inspiratielab speelt in op de laatste (food)trends & ontwikkelingen zodat je altijd up-to-date bent. Alle trainingen, trendtours en culinaire events worden verzorgd door toonaangevende experts om je gegarandeerd nóg beter te maken in je vak en business.
Wat kost de Training Omgaan met lastige situaties & klachten?
De Training Omgaan met lastige situaties & klachten kost eenmalig € 250,- Met een ZiN Membership of ZiN strippenkaartcode kun je kosteloos deelnemen aan deze training!
Heb je nog vragen?
Neem contact op met ZiN Inspiratielab. We helpen je graag.
Wat levert het op?
-----------
Kosten
-----------
De training wordt gegeven door Jeff Dadema, ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met veel ervaring in de horeca en als trainer is hij als geen ander in staat jou te helpen groeien en het verschil te maken in gastbeleving en leiderschap.
Nicole de Leeuw is een ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Met plezier en in een aangename sfeer daagt ze je uit om uit je comfort zone te stappen en te ontdekken wat je allemaal kunt!
Ellen Spoor is een ervaren horeca- en leiderschapstrainer van Letsgoactive training groep. Ellen traint op inspirende wijze en zet jou als deelnemer voortdurend aan het denken. De trainingen van Ellen zijn praktisch, dynamisch en actief, je gaat vooral veel doen, ervaren en leren deze dag.