Groots in genieten
In de horeca beïnvloeden verschillende omgevingsfactoren het gedrag van gasten. Met de juiste aroma’s, muziek en de opmaak van de menukaart/drankenkaart nemen de verblijfsduur en gemiddelde besteding toe en komen gasten vaker terug. Een prettige sfeer zorgt ervoor dat gasten langer blijven zitten en een goede suggestie maakt dat gasten een duurdere optie kiezen. En dit alles zonder dat zij hier bewust bij stilstaan! Maar liefst 95% van het gedrag gebeurt automatisch, waardoor prikkels op onbewust niveau de gastbeleving kunnen sturen.
Tijdens deze training ontdek je hoe ons brein werkt en krijg je concrete tips hoe je gasten onbewust kunt prikkelen om bepaalde keuzes te maken.
09.00-09.30 Ontvangst
09.30-10.00 Kennismaking en inleiding op het programma
10.00-11.45 Wat is de invloed van ons onbewuste brein op ons gedrag en bovenal, hoe kun je daar als professional op in spelen?
11.45 -12.15 Samenvatting en afsluiting
12.15-13.00 Lunch
Dit zeggen deelnemers over de training: Neuromarketing in de horeca:
" Duidelijke uitleg en toepasbare praktijkvoorbeelden om direct toe te passen in iedere horeca gelegenheid.
"Super praktisch en top uitgelegd!"
"Interessante training, vol met scherpe inzichten over dingen waar je niet genoeg over nadenkt."
De Training Neuromarketing in de horeca vindt plaats bij ZiN Inspiratielab. ZiN Inspiratielab is een initiatief van Sligro en bij uitstek de plek waar je als horecaprofessional nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie op doet in de vorm van trainingen, trendtours en culinaire events. ZiN Inspiratielab speelt in op de laatste (food)trends & ontwikkelingen zodat je altijd up-to-date bent. Alle trainingen, trendtours en culinaire events worden verzorgd door toonaangevende experts om je gegarandeerd nóg beter te maken in je vak en business.
Wat kost een Training Neuromarketing in de horeca?
Deze training kost eenmalig € 250. Met een ZiN Membership of ZiN strippenkaartcode kun je kosteloos deelnemen aan deze training!
Heb je nog vragen?
Neem contact op met ZiN Inspiratielab. We helpen je graag.
Wat levert het op?
-----------
Kosten
-----------
Energieke en verfrissende onderzoeker en conceptontwikkelaar. Lisanne werkt zowel voor de ondernemer op de hoek van de straat als corporates in foodservice en hospitality. Zij werkt vanuit merk DNA naar onderscheidende concepten en stelt de vraag achter de vraag. Waar staan we voor en waarom doen we wat we doen? Lisanne kent alle ins en outs van de horeca- en bedrijfshoreca markt. Dagelijks staat zij in contact met ondernemers, leveranciers en andere instanties in de markt.
Lisanne doet onderzoek naar het onbewuste brein om de beleving te verbeteren, concepten te optimaliseren en anderen te inspireren. In haar werk vertaalt zij consumenteninzichten naar praktische kaders voor concept & operatie.