Training De psychologie van Hospitality & de kracht van taal

Zorg voor een onvergetelijke, onderscheidende gastbeleving en creëer een 9+ beleving voor al je gasten!
Omschrijving

Waarom ben je bereid je door de ander te willen laten beïnvloeden?

Taal is de toegang tot de mindset van de ander. En daarmee een ongelooflijk belangrijk onderdeel van klantbeleving en gastvrijheid. Maar weinig mensen staan daar bij stil.

In deze training laat hospitality-expert Tanja Schilthuizen je ontdekken je hoe je door middel van je houding, gedrag en taalgebruik het verschil kunt maken.

Tijdens de training komen onderstaande vragen en onderwerpen aan bod:

  • Wat is de gewenste gastbeleving?
  • Waarom brengt tevredenheid je nergens?
  • Waarom is een ‘9+’ zo belangrijk om te ontvangen?
  • Beinvloeden van reviews
  • Het verschil tussen proces service & emotionele service?
  • De top 3 frustraties van het internationale publiek m.b.t. hospitality
  • De top 3 succesfactoren om de ‘9+ beleving’ waar te maken | HEP theorie
  • De kracht van Taal | Hoffelijkheid
  • Een gast moet bereid zijn, zich door jou te willen laten beïnvloeden |Emotie
  • Emotionele productkennis en het voorkomen van jargon
  • Hoe ben ik altijd Pro-actief?
  • De werking van het brein! Hoe maak je gelukshormonen aan en hoe beperkt je de aanmaak van het stresshormoon? Hoe ontspan je de ander vanuit de chemie van het brein?
  • Momenten van de waarheid en hoe deze te managen

Programma

09:00 - 09:30 Ontvangst

09:30 - 12.15 De psychologie van Hospitality & de kracht van taal - deel 1

12:15 - 13:00 Lunch

13:00 - 14:45 De psychologie van Hospitality & de kracht van taal - deel 2

14:45 - 15:00 Samenvatting en afsluiting

Recente reviews

Dit zeggen deelnemers over de training De Psychologie van hospitality & de kracht van taal:

"Een super interessante training om een 9+ ervaring te creëren voor je gasten!"


"Ben erg enthousiast over de training en met name ook over Tanja en hoe zij de training geeft. Er is veel ruimte voor inbreng vanuit je eigen bedrijf en krijgt gericht handvaten om de stof te gebruiken."


"Goede training erg informatief, spontane en vrolijke trainster. En fijn om aan een tafel te kunnen zitten tijdens de training."


"Super interessante training met lesstof die je direct inzichten geeft om morgen een 9+ te halen op de werkvloer."


Locatie: ZiN Inspiratielab

De Training De psychologie van Hospitality & de kracht van taal vindt plaats bij ZiN Inspiratielab. ZiN Inspiratielab is een initiatief van Sligro en bij uitstek de plek waar je als horecaprofessional nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie op doet in de vorm van trainingen, trendtours en culinaire events. ZiN Inspiratielab speelt in op de laatste (food)trends & ontwikkelingen zodat je altijd up-to-date bent. Alle trainingen, trendtours en culinaire events worden verzorgd door toonaangevende experts om je gegarandeerd nóg beter te maken in je vak en business.

FAQ

Wat kost een training De psychologie van Hospitality & de kracht van taal?

De Training De psychologie van Hospitality & de kracht van taal kost eenmalig € 250. Met een ZiN Membership of ZiN strippenkaartcode kun je kosteloos deelnemen aan deze training!

Heb je nog vragen?

Neem contact op met ZiN Inspiratielab. We helpen je graag.

Wat levert het op?

Na afloop van deze training heb je praktische handvatten waarmee je een onvergetelijke, onderscheidende gastbeleving kunt creëren voor al je gasten. Tijdens de training ontdek je hoe je door middel van je houding, gedrag én taalgebruik het verschil kunt maken.

-----------

Kosten

  • Ticketprijs € 250

-----------